Catering
Hieronder stellen wij graag onze pakketten aan u voor:
Ons luxe BBQ-pakket is weer een keuzemenu geworden. Deze kan volledig op maat aangepast worden aan jullie wensen en budget! Beschikbaar vanaf 12 personen.
Ook mogelijk als DIY!!! Hierbij leveren wij alle gerechtjes, salades, vlees… Het enige wat jij nog moet doen is het vlees bakken én genieten!!
Apero :
- Goed gevulde aperoplank (op maat van de tafels) eventueel aangevuld met onze eigen Wings&Balls of andere hapjes.
Voorgerecht :
- Saté Surf&Turf : heerlijk duo met scampi en Breydelspek
Hoofdgerecht : 2 (of 3) stuks op de BBQ, aangevuld met verschillende groenten en salades, pasta, assortiment brood, koude sausjes, 1 warme saus naar keuze.
- Huisgekruide en gegrilde côte-à-l’os
- Griekse knoflookkip
- Kipfilet met ons eigen zoet-pittige kruidenmix
- Speenvarken
- Vis of veggie steeds mogelijk op aanvraag
Dessert : keuze uit onderstaande
- Ijs-jar naar keuze : met aardbeien (seizoen), chocoladesaus of brésilienne met caramel
- Chocolademousse, tiramisu of rijstpap : in grote potten of in individuele porties
- Onze mand gevuld met verschillende individuele ijsjes (vb. Magnum, Cornetto, …)
- Luxe Zoete Zonde (supplement – aangepast aan aantal personen)
Formule voor de echte vleesliefhebber, zonder veel poespas!
- Heerlijk tapasplankje
- Op de BBQ gebakken côte-à-l’os met groene gemengde salade en gebakken krieltjes in eigen kruidenmix of frietjes
Warme saus naar keuze. Ketchup en mayo worden standaard voorzien.
Viva Italia! Ideaal voor communiefeesten – want welk kapoentje eet nu niet graag pasta – en grotere groepen
- 3 soorten pasta en 3 soorten sauzen
- Heel veel toppings om jouw bord pasta tot de lekkerste van allemaal te maken!!
Robuuste houten planken met fijne vlezen en aperokazen, aangevuld met olijven, ingelegde groentjes en spreads van het huis. Groene gemengde salade. Pastasalade. Verschillende soorten brood.
Kan steeds aangevuld worden met onze culinaire borden, assortiment wraps, quiches, extra luxe hapjes of andere salades.
Ideale formule voor vergaderlunches, openingsrecepties, …
Voor deze lekkernijen komen wij graag met onze gezellige foodcaravan. Max. 2 soorten.
- Breydelspekbakje met krieltjes en huisgemaakte kruidensaus
- Huisbereide hamburger met ajuin en ketchup
- Onze eigen Pé-Burger met heerlijke rundsburger, ui in zoete marinade, plakje cheddarkaas, gebakken spek, rucola en mayodressing
- Ons topduo Wings&Balls : 2 wings met zoet-pittige kruidenmix en 3 huisgemaakte bitterballen
- Bakje friet met saus naar keuze
- Broodje beenhesp
Ideale formule voor grotere feestjes of een snelle hap. Voor de echt grote eters : 3 soorten steeds op aanvraag.
Ook de kleine kapoenen worden door ons verwend…
- Chips, keuze uit verschillende kleine zakjes of een echte kinder-aperoplank !
- Hoofdgerechtje (keuze uit onderstaande) :
- Snackbrochetje met hamburgertje, chicken nugget en mini frikandel en frietjes
- Kipfiletje met appelmoes en frietjes (liever mee aanschuiven aan het BBQ groetenbuffet kan ook mits supplement)
- Balletjes in tomatensaus met puree of frietjes
- Keuze uit onze mand met lekkere ijsjes
All-in
Wij komen steeds (of toch indien mogelijk) met onze foodcaravan, die wij gebruiken als mobiele keuken en een partytent. Wij hebben hiervoor een minimale ruimte nodig van 7 x 4 m én 1 stopcontact (wel best op een apart circuit). Indien er een buffet voorzien is bij uw menukeuze dan wordt dit buffet opgesteld in onze caravan, en schuiven de mensen hier ook aan.
Borden en bestek die nodig zijn voor de gekozen gerechten zijn steeds inbegrepen in de prijs. Wij nemen alle borden na het feest vuil terug mee naar huis.
Glazen (cava, longdrink of wijn) kunnen steeds gehuurd worden. Deze dienen afgewassen terug bezorgd te worden. Servetten voor het serveren van de warme hapjes tijdens de receptie worden door ons voorzien. Deze tijdens de menu moeten door de klant voorzien worden, zodat deze passen bij het volledige decor.
Afhankelijk van het aantal personen dient er extra personeel gerekend te worden. Dit aan 27,50 € per kelner per uur.
Bij verplaatsingen van meer dan 15 km van Lochristi rekenen wij verplaatsingskosten aan 0,40 €/ gereden km.
Er wordt steeds een voorschot van +/- 35% van het totaalbedrag gevraagd. Bij annulaties binnen de 3 weken voor het feest behouden wij dit voorschot.